torsdag 8 september 2011

En maträtt till... och ett mystiskt blombud

Pasta med broccolisås och korv


Bytte bratwurst mot falukorv, blev lite smaklöst men såsen var jättegod (älskar broccoli). Jacob var inte lika förtjust... Såsen kan man nog göra igen, men kanske servera med kyckling eller nåt.





I förrgår fick jag ett samtal från en blomsteraffär, att jag hade ett blombud. Jag blev mäkta nyfiken! Det var inte likt Jacob att skicka bud, han brukar komma hem med blommor men inte skicka bud! Först kändes det stressigt att hämta dom, men sen kunde jag inte hålla mig så jag åkte direkt efter jobbet. En jättevacker vinröd bukett! Den var från Linnea i Dalarna som tack för hjälpen med hennes vigselring. Jag blev jätteglad! Sånt värmer mycket!


Så det mystiska blombudet var ett tack för hjälpen. Jag har varit glad i flera dar för dom där blommorna!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar