onsdag 18 juli 2012

Om man ändå inte kan vara ute, gör det inget att man måste vara inne!

Övervåningen gäller såklart.


Gamla avloppet togs bort och ersattes med ett fräscht.



Sen fortsatte vi regla golvet och drog klart allt vatten till element på ena sidan och badrummet.



På tisdagen jobbade Jacob på sitt vanliga jobb och passade på att köpa det mesta materialet vi behöver närmsta tiden. Jag fick finbesök av fina kollegan Siri med sin Benjamin. Jag fick förmånen att justera brudklänningen, det är verkligen en förmån. Man får liksom bli delaktig i att någons dröm blir lite mer verklig...

Precis på slutet, med typ 10 cm fåll kvar, blev jag lite ouppmärksam och började prata med Siri samtidigt som jag sydde och självklart gjorde jag illa mig!


Tittar man noga ser man två små prickar, en högt upp vid nageln och en under fingertoppen. Såg efteråt att jag faktiskt sytt mig rakt genom pekfingret! Klant...
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Inga-Lill Karlsson18 juli 2012 kl. 08:04

    Oj, oj det gör ont långt inne i magen, när jag läser att du sytt igenom fingret . Vad duktiga ni är som håller på o pular med avlopp m. m. Men fint blir det vartefter. Stor kram till er båda !!!

    SvaraRadera