onsdag 5 januari 2011

Borta bra men hemma bäst

Så är det. Har haft det jättebra i Dalarna hos Jacobs familj, men att sova i sin egen säng är det skönaste! Tack för god mat, trevligt umgänge och allt däremellan!

I måndags gjorde jag faktiskt inget vettigt alls. Jag tog sovmorgon, läste bok och läste alla fyra morgontidningarna jag missat samtidigt som jag åt jullovets längsta frukost. Sen hälsade jag på Farida och sen var dagen slut. Vad hände med alla viktiga saker som skulle göras? Tja, dom går ju att göra en annan dag!

Igår närvarade jag vid en begravning som var mycket vacker. Tänker på er!

Efter det åkte jag hem och tog det lugnt en stund innan Hanna kom och vi hade pysselstund. Väldigt bra jullovssysselsättning!

Idag onsdag sitter jag på bussen igen. Fast den här gången är jag på väg till Stockholm för att gå på Disney on Ice med familjen och tjejerna och Hanna L. Jacob fick ju nytt jobb så han tyckte inte att han kunde ta ledigt direkt, och mamma tyckte det var dumt att slösa en biljett, så då fick Hanna följa med. Tur för henne!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar