fredag 7 januari 2011

Snöskottning igen...

Idag skottade jag hela uppfarten så Jacob skulle slippa. Han har ju faktiskt jobbat idag! Igår hade jag hjälpreda med skottningen.


Det är Elmira som ville vara med och skotta. Esther satt kvar inne och tittade på Horton och klappade katterna. Johan var i stan under tiden och köpte sina sista presenter...

Pysslade gjorde vi såklart också! Det blev två popup-prinsessor. Den silvriga är Esthers och den svarta Elmiras. Det är en prinsessa som går att gömma i "tornet".


Sen öppnade vi julklappar tillsammans med Samuel och Josefine. Eller vi och vi... Tjejerna öppnade julklappar från alla oss. Rena födelsedagen!

Idag har jag också gjort en lampskärm. Mycket nöjd! Foten är ett second hand-fynd som legat och dammat i flera år. Lite ful-snygg sådär... Visar också tavelramarna jag sprayade före jul. Mycket mycket nöjd!





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vilken söt lampskärm!:) Och jag gillar ramarna!:) Fiffigt att spraya dem - jag målade mina, men sen var jag ute efter en annan finish..:P Men mycket tjusigt!:) Måste komma ut och kolla läget!

    SvaraRadera