lördag 27 oktober 2012

London igen?

Så livet är. Först vid midsommar och nu en gång till. Lovade i ett svagt ögonblick att vara resesällskap åt Emmelie på hennes 30-årspresent, som var... En resa till London! Sen vi bestämde det har jag knappt shoppat alls, bara sånt jag absolut behövde (typ en höstjacka och höstskor eftersom jag frös ihjäl nästan). Så här har laddats för shopping...

Som vanligt går det lite över budget... Jag går hålla igen fram till jul också tror jag... Men det är ju roligt!


I växelkön på Arlanda.


Suddig action-bild i Kingston dit vi åkte första dan. En liten påse på TK Maxx och två STORA på Primark. På kvällen åt vi italienskt med Silvia. Supernice.

Idag har vi gjort Camden Market, Oxford Street, Regent Street, Hamleys och tusen olika klädbutiker. Men mest till Emmelie, eftersom jag shoppade loss igår.

Nu sitter vi trötta och med ömma fötter i Silvias soffa och dricker te, snart väntar luftmadrass och öronproppar.


Imorgon väntar The Globe, Tate Modern och St Pauls Cathedral. Men imorgon är en annan dag som tur är.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar