måndag 27 juni 2011

Världens bästa fest...

... och världens bästa gäster! Hade en helt underbar dag! När jag bjöd in så bjöd jag fler och fler och till sist alla jag ville skulle komma, även om jag glömde några... Det blev ett par stycken... Sen glömde jag att stryka dom som inte kunde komma... Inte bra! Hade ingen aning om hur många det skulle bli! Till sist hade 70 personer varit här. Jag gissade på 30-50, så det var ju tur att maten räckte!

Tack alla för den här dagen! Ni är underbara! Tänk alla som hjälpte till, en del flera dar i förväg... Mina hjältar! Och alla som kom med fina paket! Tack! Presentpengarna räcker till både kameran och en fotokurs i höst, och det är mycket mer än jag hade drömt om! Dessutom fick jag massor av fina blommor, trädgårdsbyxor från Garden Girl, böcker om trädgård, grillning och smoothies, tårtfat, tårtspade och en praktisk grensax bland annat. Jag blev jätteglad för allt! Tack alla snälla! En sång fick jag också, ni är så gulliga!

Dagen efter, min riktiga födelsedag, var jag helt slut! Fast jag vaknade tidigt ändå. På morgonen fick jag kaffe på sängen och kladdkaka av Jacob och Nadja. Sen blev jag firad igen med jordgubbar och grädde av farmor, farfar, Emmelie, Lilly, lill-Sandra, Johan, Hanna, Esther och Elmira. Och min finaste älskling såklart, underbaraste! Det är tur att det är familj man har runt sig när man är trött...

Det känns bra att fylla 30. Jag har nog alltid varit så gammal, och nu får jag äntligen vara så gammal jag är! Det känns bra. Mitt liv är bra, och framtiden ljus. Det finns drömmar och planer för framtiden, det gamla är bakom. Vem vill inte vara 30 då?

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det var så trevligt på din fina fest! Grattis igen! Kram

    SvaraRadera