lördag 30 juli 2011

Over and out

Så är han gift, lillebror... Gråtit många tårar ikväll av lycka och skrattat tills kinderna krampar. Tack alla som spexat och gjort film och hållit på. Det var en ur-kul fest!! Och tack brudparet för en enastående brudvals!

Om jag skrev en lista på alla småsaker jag petat i till det här bröllopet skulle det bli en lååååång lista, men såklart ingenting mot vad Samuel och Josefine förberett!

Och min älskling... Vad skulle jag gjort utan honom? Antagligen brutit ihop i en pöl för flera veckor sen! Han är stöttan och klippan i mitt liv, min hjälte! Du är världens bästa och du gör mig komplett. Att ha dig i närheten gör att jag orkar tusen gånger mer och du kommer med så bra idéer som löser mina problem. Jag skulle kunna skriva femtio sidor om vad du betyder, men det ska jag inte. Jag nöjer mig med att säga PUSS, VAD DU ÄR BÄST!

Nu ska jag sova läääänge och imorgon ska vi packa för Åland... Det tar sin lilla tid att få ner allt, bäst vi börjar i tid. Det ska bli härligt. Mc och skärgård och goda vänner, kan inte bli bättre!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det var en fantastisk dag! Bra jobbat med allt du hjälpt till med!

    SvaraRadera
  2. Sa på jobbet idag att jag har en otroligt begåvad och duktig dotter, och det menar jag!!!!

    SvaraRadera