lördag 12 januari 2013

Modekommentar på lördagsmorgonen

Vill först påpeka att detta är personliga åsikter och att alla andra är fria att klä sig som dom vill. Vi dömer inte någons klädstil...

Läser i dagens tidning att det hetaste för män just nu är "meggings", alltså leggings för män. Frågar Jacob om han vill att jag köper ett par till honom? Han behöver nya byxor och leggings/meggings (varför man nu behöver ett eget ord för det, kan man inte använda redan befintliga ord?) är ju väldigt skönt. De sitter inte åt och passar till alla. Billigare än jeans också.


Får kommentaren:
"Om du köper leggings som jag ska använda får du en påse bajs av mig."

Raka rör alltså.

Hör sedan honom muttra något om "usla brallor som gör att man ser ut som en balettdansös när man går ut".

Så alla som sett fram emot detta, tyvärr måste jag göra er besvikna. Vissa modenycker faller inte min finaste på läppen helt enkelt.




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Inga-Lill Karlsson14 januari 2013 kl. 02:06

    Ja , du Sara jag håller fullständigt med Jacob i den frågan !!! Jag fick ett gått skratt i alla fall !!! KRAM på er!!

    SvaraRadera
  2. Vad är skillnaden på dessa och ett par tights man använder när man som man tränar på gym/springer? tycker det verkar helt ok, eller är det namnet folk hakar upp sig på?
    Fin blogg du har!
    Hälsningar
    M
    http://maninylon.blogspot.se/

    SvaraRadera