fredag 13 januari 2012

Livet fortsätter

Hur det blir med bilen vet vi inte än. Dom ska prova att sanera den, sen får vi se... Just nu står vi i kvalet om vi ska köpa en liten skrutt eller hyra en skrutt. Den som kunde se in i framtiden skulle veta!

På jobbet känns det som om jag fått vila på lovet och har nya krafter. Våren känns spännande. Nya ansvar och nya tankar.

Tvättstugan närmar sig slutet. Jacob satte in en ny diskbänk eftersom den gamla var för stor, och igår fick han klart kopplingarna med rören. Han är så duktig min finaste! I helgen kommer Nadia, julen ska ut och jag vill måla i tvättstugan. Det ska bli lite "Lollo Carter" från Äntligen hemma, lite galet alltså. Men eftersom det är tvättstuga och inte vardagsrum får man väl unna sig lite galet?

Igår blev jag invinkad av polisen också. Körde visst 58 på 50-väg. Så illa typiskt! Jag visste ju att jag körde för fort och var på väg neråt! 2000:- i böter. Stackars Jacob, han blir hårt prövad på bilfronten just nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ska bli kul o få se NYA tvättstugan ! Oj,Oj det svider i plånboken!! Det är inte kul o få böter, det är inte så lätt att hålla 50 om man vill hem snabbt.Du får installera ett larm som tjuter om det går för fort.Hi, Hi.

    SvaraRadera