torsdag 30 september 2010

Dagens flugskörd...


är upp i 53 stycken and still counting... Då har jag räknat de döda (mer eller mindre i alla fall) som just nu ligger på sopskyffeln. En del är självdöda och nån låg där sen igår, men hur man än räknar är det en imponerande siffra! Då räknade jag inte dom Jacob dammsög upp på verandan...

I övrigt en bra dag på jobbet. Fick känna mig betydelsefull också. Hade bara åttor och nior, vilket betyder lite lugnare klasser och lite mer arbetsro. Skönt!

Efter lärarbönen bjöd jag hem Sandra och Hanna på middag. Det blev Hot Chipotle Chicken och rotsaksgratäng med grön sallad (nej, jag särskrev inte, jag menar grön sallad! Det var bara grönsallad (!), gurka och purjolök i) nämligen. Sen tog Hanna bussen till Heby och Sandra bussen till Uppsala. Goda vänner kan man inte ha för många...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar