tisdag 24 augusti 2010

Däckar varje kväll...

... nästan i alla fall. När jag inte varit helt slutkörd har vi spelat spel med Johan, Nina och William. Tittat på film med Sandra, Johan, Samuel och Josefine. Ätit ugnspannkaka med Sandra och varit på en massa lärarmöten av olika slag. Verkligen en massa. Hade glömt att det är så många möten jämt!

Det är konstigt att det tar sån tid att komma in i jobbet igen. Det liksom går i vågor. Först var jag helt trögstartad, visste inte vad jag gjorde på jobbet ens. Tur för mig att jag skrivit en lapp i våras vad jag skulle göra när jag kom tillbaka! Nu har jag varvat upp - till övervarv! Kunde inte sova inatt för det snurrade bara. Undrar när det blir normalt igen?

Annars förbereder vi för flytt - längtar ihjäl mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar