måndag 30 augusti 2010

Trött dag

Tråkig titel på ett inlägg, jag vet... Men det var en trött dag, priset man får betala för en händelserik helg! Vi hann ju inte bara träffa nyaste bebisen utan också hälsa på farmor o farfar som var på Haret. Så fort man träffas känner man att det sker alldeles för sällan! Jag har inte haft dom färdigt än, det känns så tydligt. Jag hoppas dom får leva och ha hälsan länge länge till...

Satt med farmor på Stures altan och pratade och sen i stugan med farfar framför brasan... Det är såna stunder jag sparar på i minnet.

Måndagen rullade på, seg morgon o ont i huvudet hela dan. Men det var så trevligt att träffa niorna igen. Min första klass, så stora dom är! Man blir alldeles glad och stolt för det är världens mysungar allihop!

Dagens tycka-synd-om är Samuel som fått nån argsint bakterie o ligger med dropp på sjukhuset. Det är stackars stackars honom! Imorgon får han komma hem...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar