fredag 18 juni 2010



Äntligen sommarlov! Sista arbetsdagen gjord, skrivbordet är skinande rent och inspirerande tomt till nästa termin börjar. Alla papper har hamnat i sina pärmar, tidskriftssamlare eller i papperskorgen beroende på. Allt är uppmärkt, organiserat och förberett. Jag gick hem med gott samvete.




Annars har veckan varit bra. Väldigt full med vänner och roliga saker som sig bör, och även en helkväll med Jacob där vi inte gjorde mycket mer än vårdade relationen (och såg säsongsavslutningen av Grey´s så klart, det kan man ju inte missa!). I tisdags tog vi ett nytt tumrecept, Spaghetti med tonfisk, som vi bjöd Susanne på. Den fick godkänt. Jacob hade bakat enorma chokladmuffins också. Han bakar nog bara enorma saker när jag tänker efter...




Jag har också sytt buffar, alltså en sorts sjal man har när man åker mc. Till både mig och Jacob. Dessutom till Åsa som ska sluta på mitt jobb och hennes man. På hennes skrev jag "Mot nya äventyr" och på hans "Speed is of the essence". Åsas blev bara ett kort på paketet, kom på det för sent, men det är ett hemskt snyggt paket så det gör inget.


Hoppas på att kunna blogga oftare nu när jag har mer tid. Nu ska vi gå på bio, Farsan och fira sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar